Follow @ahmetkaanykt

6 Kasım 2011 Pazar

GERÇEK BİR HİKAYE BÖLÜM 1


Kız arkadaşımla ilk lisenin koridoruna karşılaşmıştım.İnce uzun koridoru olan bu okul eski akustik tiyatroları andırıyordu.
Ben mezuniyet diplomamı alırken o kayıt kuyruğunda çelimsiz ve çekingen bir ifadeyle uzaklara dalmış sıranın kendisine gelmesini bekliyordu. Müdür odasına doğru uzayan bu renksiz solgun kuyruk içinde bacaksız pembe suratlı kız bana baktı. Dikkatini çektiğimi anlayınca yanın gittim.
Liseye gitmek için çok küçük olduğunu söyledim. Bir kaç saniye nasıl bir tepki vereceğine karar veremedi sonra kibarca uzaklaşmamı söyledi..Utandı..Bir süre takip ettikten sonra konuşmaya başladık.
O gün bu gündür 6 yıldır birlikteydik..
Aynı üniversiteye gitmeye karar verdik..Önden ben kazandım sonra o..
Herşey çok güzeldi.. Evlenmeyi düşledik minimal düşlerdi bunlar..pembe panjuru olmasada olur ama sıcak olsun istedik evimiz..çocuklarımız olsun ilk çocuğumuz kız 2. çocuğumuz erkek olsun istedik.
Sevgilime göre abla herzaman erkek çocuğa yol gösterir doğruyu bulmasında yardımcı olurdu..
Güzel hayaller çok uzun sürmedi.
---------------------------------------------------------------
Mesut benim liseden arkadaşım.
Yağmurlu sonbahar günlerinde okulu kırıp futbol maçlarına gittiğim.
Kavgalarda önüme geçip bana siper olan...
Canımdan çok sevdiğim sağdıcım.
Can yoldaşım.
Tek problemi uyuşturucu..
Hep söz verdi hiç beceremedi bırakmayı..
Son çare amatemdi gitmeyi kabul etti yine yapamadı..
Gizli gizli içmiş..
Doktorlar tek bir kurtuluş yolu olduğunu söylediler en son..
Komple şehri terkedin bu ortamdan uzaklaşın ancak çocuğunuz böyle kurtulu dediler bu illetten.
Mesutun akıllı bir babası vardı. Benim yanıma üniversiteye gönderdi oğlunu.
Bir kaç ay sonrada mesutun anne ve babası komple yerleşti bu şehre.
Kız arkadaşım ben ve mesut muhteşem üçlü olmuştuk artık. Çok eğlenip çok sık zaman geçiriyorduk birlikte.
Hiç sıkılmadan sabahın ilk ışıklarına kadar oyun oyndağımız günlerin sayısı o kadar çoktuki.
Kız arkadarşım mehtap mesutu abisi gibi görüyordu. Mesutta gerekmedikçe saygıdan dolayı kız arkadaşımla göz göze gelmezdi bile..
Mesut uyuşturucuyuda unutmuştu..Bizimle sabaha karşı çorba içmek yeni alışkanlığı olmuştu.
Mesutun babası ve anneside o kadar çok sevinmişlerdiki bu duruma bizi her akşam yeni evlerine davet edip.
Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini kız arkadaşım ben ve mesut için sergiliyorlardı.
En güzel yaşımda en güzel duyguları yaşıyordum..
Yaşamaktan yanlarında zevk aldığım insanlar vardı yanımda.
--------------------------
Sevgilim..6 yıldır birlikteydik..dile kolay lisenin kapısında beğendim bekledim onu çocuktu büyüdü..
Mesut can yoldaşım..hayatta bana kardeşliğini paylaşmanın ne olduğunu kader arkadaşım.
--------------------------
Bir oda bir salonu olan gayet öğrenci ihtiyacına göre dizayn edilmiş bir evde kalıyordum.
Kız arkadaşım zaman zaman yanıma gelip gidiyor ama yurt müdürü izin vermediği için geceleri geri dönüyordu.
Aşkımız zamanı öyle çabuk eritiyorduki saniyeler saatler günler yetmiyor adeta birbirimizi izleyerek geçiriyorduk bütün zamanımızı.
Mesut ise ailesiyle kalıyor. Zaman zaman bizde toplanıp birlikte yemekler yiyor zaman zamanda evi temizliyorduk çok da eğleniyorduk.
Bir gün mesut artık ailesiyle kalmak istemediğini üniversite hayatını yaşayamadığından bahsetti.
Boş bir odam vardı. Orda kalmak istediğini söyledi ama kimsenin bundan haberi olmamasını rica etti.
Başta anlayamadım. Sonra sebebini sordum. Ailesinden çekindiğini ve böyle birşeye izin vermiyeceklerini düşündüğü için bende kalmasının bir sır olmasını istemişti.
Ben ve mehtaptan başka hiç bir arkadaşımız bilmiyordu. Evimdeki yeni üyenin kim olduğunu.
Can dostum için bir kıyak yapmıştım.
Artık mesutta bizimle gece yarılarına kadar oturup sohbet ediyordu. Kız arkadaşımla eskisi gibi başbaşa kalamıyordum.
Hatta sınav haftamda ders çalıştığım için mesut benim yerime mehtapı yurda bırakıyordu.
Bir gün kızarkadaşım mehtap benim sınav haftam dolayısıyla hiç bir yere çıkamıycağımı bile bile istanbula gezmeye gitmek istediğin söylüyordu.
Mehtaba sınav haftasından sonra istediği yere gitmek konusunda söz vermekten başka yapabilicek birşeyim yoktu.
Kavga ettik. Yanımızda mesutta vardı. Niye bu kadar ısrarla böyle bir şey istemişti anlayamıyordum.
Mesut tartışmamızdan dolayı üzülmüştü. Bu hafta içi kendi bölümlerinin istanbula 3 günlük bir gezisi olduğunu ve isterse mehtabı götürebileceğinden bahsetti.
Mehtap bu fikri duyunca havalara uçtu. Gözlerinin içi güldü. Masum masum baktı bana izin istedi gözleriyle.
Bir an o kadar sevinç dolduki gitmek için mesutun bölümündeki bütün kızları tanıdığını onlarla çok iyi anlaştığını ve çok iyi vakit geçirebileceğinden bahsetti. Hatta bi an bir çok kız ismi saydı bir çırpıda. Kızları tanıdğını ispatlarcasına.

Mesut radyo-televizyonculuk bölümünde okuyordu.
Kız ardakadaşım ekonomi.

Şaşırdım. Bukadar samimi olacak ortak zamanı ne zaman bulmuşlardı ?
Yoksa ben mi farkında değildim hiçbirşeyin..

Devam edecek..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder